Största nackdelen med att inte träna

Okej, jag vet, väääldigt mycket tjat om denna träning, but I have to, tills att jag tar tag i mitt liv och börjar träna igen.

För någon månad sen var jag och köpte lite nya underkläder, bh och tros set. Jag upptäckte att hms 75A satt perfekt på mig, och då menar jag verkligen perfekt.

Men under mina senaste månader med utebliven träing har jag ökat något kilo i vikt. Och igår när jag satte på mig en av dom nyare bh:sarna som förr satt perfekt, visade den sig inte sitta lika perfekt länge. Mina nya kilon har lagt sig på bla brösten och dom väller ut ur bh:n och det blev helt enkelt en nip slip




Neas framtid?


Kommentarer
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

RE: härligt att höra :) jo det är finfint med mig, lite trött bara.

2009-11-08 @ 15:22:57
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback