Hur lätt det kan vara att misstolka

När Nea börjar lägga ut falska bilder på mig, då är det dags att skärpa till sig.. Hon är inte glad på mig, min så kallade vän. Jag är tydligen lat, trotts att det är hon som tar bilen in till stan för att "det är skönare när man ska åka hem sen"..

Min pappa kommer inte ursprungligen från Sverige, vilket gör att han har en brytning. Han har t.ex. svårt att säga "P" och lyckas istället få det att låta som ett "B".. Idag satt han och berättade om någonting, jag lyssnade inte så noga fören jag hörde ordet "blöjboy".. Tydligen var det "playboy" han försökte säga..

Lite skillnad på en playboy och en kille i blöja..

Kommentarer
Postat av: Anonym

å tackar! Hoppas allt e bra me dig

2009-11-15 @ 21:30:26
URL: http://micanb.blogg.se/
Postat av: pelle

wöw, jag antar lite aggressioner här? stämmer det?

2009-11-16 @ 14:24:47
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback