Färgkoder

Jag och Nea har ju bestämt oss för att ha olika färger när vi skriver, så att ni läsare ska förstå vem det är som skriver när. Inom cybervärlden, som jag förövrigt inte förstår mig ett dugg på, så har ju allt koder. För att ett ord ska bli ett synligt ord krävs det koder, för att en bakgrund ska bli en bakgrund krävs det koder och mycket riktigt behövs det även en kod för att min text ska bli lila och Neas ska bli rosa.

Neas kod är barnsligt lätt, en sån där kod som du kommer ihåg efter att ha sett två gånger. Min däremot - inte den lättaste.

Eftersom att vi måste skriva in koden varje gång vi ska skriva ett inlägg så skulle man ju kunna tycka att Nea borde ha fått den svåra koden, eftersom att hon är den mer "tekniska" av oss. Då inte sagt att hon är speciellt teknisk, men ni förstår min poäng.

Men neeeej, ge den svåra koden till Evy bara - gör det! Just my luck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback