break ups

För ett tag sedan hade blondinbella skrivit ett inlägg om att hon gjort slut med en vän. Och längst ner i inlägget kunde man läsa:

"Tänk efter om relationen är värd att bry sig om ..
Om vännen sviker med jämna mellanrum
Om vännen har gjort något du inte kan förlåta
Om vännen ständigt trycker ner dig och får dig att “krympa”
Om vännen inte klarar av att stötta dig när du mår dåligt "


Och när jag läst det började jag fundera, borde jag förvänta mig ett "jag gör slut" ifrån Evy. För det där med att stötta när någon mår dåligt är inget jag sysslar speciellt mycket med, ogillar starkt att höra om andras problem och depressioner.
Sen tänkte jag lite till, det är ju ingen som stöttar mig heller när jag mår dåligt, vid tillfällen då jag måste sitta och höra om andras problem...

... alltså är det jag som borde breaka up med alla mina vänner..??

eller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback